Hakkımda

Fotoğrafım
Sesli kahkahalarıyla Sessizliğini örtmeye çalışan bi adamım... Kimi kimsesi çok olan, Geceleri kendi omzunda aglamaktan boğulan, Koşarken yorulmayan, Dururken geride kalan, En hüzünlü adamların en çok gülümseyenler olduğunu bilen Ve daima gülümseyen, Sıradan olmayacak kadar özel, Özeller arasında da en sıradanıyım işte… Ben benim… İyi ki de ben benim…

Instagram

30 Mayıs 2010 Pazar

Ve
uzun uzun konuştuk
kimi kimsesi olmayanların aşinalığında
aynı yaralar
aynı panzehirler
bizi en iyi biz anlamaz mıyız?
biz olduk mu daha ilk konuşmada?
sen gözü uzak yollarda
gittiği yerlere bir tek kendini götüreceğini bilmeyen
gittikçe hafifleyeceğini zanneden
gittikçe kaybeden
ben kıpırdamaktan bile çekinen
kalbindeki prangaları ayağına bile ağır gelen
gölgesinden bile ürken
biz olduk mu?
aynı kırık kalbe siyam ikizleri
kim kırmış, kim incitmiş bizi?
her yara kanar kabuğun altından bile olsa.
her acı sahtiyan.
kalbim üç nokta
...
üç nokta
...

Hiç yorum yok: