Hakkımda

Fotoğrafım
Sesli kahkahalarıyla Sessizliğini örtmeye çalışan bi adamım... Kimi kimsesi çok olan, Geceleri kendi omzunda aglamaktan boğulan, Koşarken yorulmayan, Dururken geride kalan, En hüzünlü adamların en çok gülümseyenler olduğunu bilen Ve daima gülümseyen, Sıradan olmayacak kadar özel, Özeller arasında da en sıradanıyım işte… Ben benim… İyi ki de ben benim…

Instagram

7 Aralık 2010 Salı

Hayal...


Hayal bu ya,
Yanımdaymışsın...
Yani kolumda varmış kandadım da...
Eksik olmak bir yana,
Fazlaymışım dünyaya...
Kimim kimsem olmuşsun en yalnızlıklarda,
Elin elim olmuş,
Gözün gözüm...
Öyle bir bakmışsın ki,
Kalbim yıllar sonra varlık sebebini hatırlamış...
Kan dolaşımı bahane...
Hayal bu ya,
Yanımdaymışsın...
Nefes alabiliyormuşum sızlamadan göğsüm,
Üşümüyormuş boynum,
Zaman su gibi...
Huzurda aşk gibi tüm hücrelerimde...
Hayal bu ya,
Yanımdaymışsın...
Gözlerinin yeşilinde boğulmuşum...
Yoksun ya...
'Okyanusun kum taneleri'ni sayıyorum tek tek...
Biriktirdiğimiz özlemler ne kadar öğreneyim diye...
Ha 3 gün, ha 3 ay...
Hayal bu ya,
Yanımdaymışsın...

1 yorum:

"o"yaa dedi ki...

Cok guzel olmus siirin. cok uzulmus yok diye :(