Hakkımda

Fotoğrafım
Sesli kahkahalarıyla Sessizliğini örtmeye çalışan bi adamım... Kimi kimsesi çok olan, Geceleri kendi omzunda aglamaktan boğulan, Koşarken yorulmayan, Dururken geride kalan, En hüzünlü adamların en çok gülümseyenler olduğunu bilen Ve daima gülümseyen, Sıradan olmayacak kadar özel, Özeller arasında da en sıradanıyım işte… Ben benim… İyi ki de ben benim…

Instagram

10 Eylül 2010 Cuma

Deli


İnsanların içlerini deşip
Deliliklerini çıkartmak istiyorsun
Değil mi?
Hatta belki de delirmelerini seyretmek.
Onları deli etmek...
Kimbilir belki de herkesin içinde bir deli saklı olduğunu da biliyorsundur.
Ve aslında en zeki olanların,
En deli olanlar olduğunu...
İçimdeki deliyi sana çıkarttırmayacağım...

Hadi git...
Aklımı başımda bırak ve git...

1 yorum:

Hilal Köylü dedi ki...

Tüm deli' lere, deliliğe.... selam olsun.... Sana merhaba derim ama gidemem ben gidemem... belki de senden daha deliyim... :))))