Hakkımda

Fotoğrafım
Sesli kahkahalarıyla Sessizliğini örtmeye çalışan bi adamım... Kimi kimsesi çok olan, Geceleri kendi omzunda aglamaktan boğulan, Koşarken yorulmayan, Dururken geride kalan, En hüzünlü adamların en çok gülümseyenler olduğunu bilen Ve daima gülümseyen, Sıradan olmayacak kadar özel, Özeller arasında da en sıradanıyım işte… Ben benim… İyi ki de ben benim…

Instagram

11 Eylül 2010 Cumartesi

... / ,,, / ???

Her gece bir umutsa yalnız uyanmamaya
Her tanışma gebeyse muammalara
Eski defterler de bir yandan tekrar tekrar açılıyorda
Ortalığı iki arada kalmışlığın kokusu sardıysa
Ruhum sıkışır, daralırım ben...
Geçmişine saygı duy, ama bırak gitsin ki bir geleceğin olsun...
Kafa karışıklıkları sen istediğin sürece oradalar,
Kimi sevsem kim beni sevse...
Üç nokta yerine üç virgül neden yok ki alfabede?
Yarım kalmış aşkların peşindeyken bunca kişi hem de!
Aklının tümü ondayken yürümeyen ilişkiler,
Yarım göz, bir iki dokunuşla mı dönecek hayata?
Bırakma, ne olur bırakma bakışları, hangi hislerin tercümanı?
Bu gece kiminle uyuyacaksın?
Uyandığında yatağın sol yanının boş kalması mı daha iyi yoksa herhangi biri mi?
Uzak ne kadar uzak???
Yakın nerede peki???
Üç nokta var da alfabede neden yok üç soru işareti?
Kimse sormasın, merak etmesin, bilmesin diye mi?

1 yorum:

Hilal Köylü dedi ki...

Her aşk kendini yaşarrrrr.... güzel şarkı sözüama anlatır çok şeyi... biten, bitmeyen, geçmişte kalan, gelecek olan.... bütün aşkları özgür bırakmalısın ki,,,,, başlangıçlar doğal, kendiliğinden olsun... Bırakkkkkk,,,, akıııııp gitsin... engel olma akışa.... dokunma, düşünme.... yazma.... !