Hakkımda

Fotoğrafım
Sesli kahkahalarıyla Sessizliğini örtmeye çalışan bi adamım... Kimi kimsesi çok olan, Geceleri kendi omzunda aglamaktan boğulan, Koşarken yorulmayan, Dururken geride kalan, En hüzünlü adamların en çok gülümseyenler olduğunu bilen Ve daima gülümseyen, Sıradan olmayacak kadar özel, Özeller arasında da en sıradanıyım işte… Ben benim… İyi ki de ben benim…

Instagram

18 Temmuz 2010 Pazar

Şaşırmama şaşıyorum


Bütün hikayelerin sonunu en başından bildiğime şaşıyorum
İnsanların bile bile lades diyip
Sonra da üzüntülere boğulmasına şaşıyorum
Serseri yüreklerin eskittiği sevdaların
Adam gibi adamların duygularına tercih edilmesine şaşıyorum
Şaşrmama şaşıyorum
Hayretler haykırıp kendi sesimi bile duyamıyorum
Kimsenin kimseye borcu olmamasına
Ama ödenmemişlerin cari açığının bu kadar fazlalaşmasına şaşıyorum
Beni seven herkesin aslında bir deliyi sevdiklerini bilmemelerine şaşıyorum
İklimlerin tümünde beyazlattığım saçların
Beni üzen her olayın anısı olduğuna şaşıyorum
O üzüntüleri kazıtmamın sebebini kimsenin anlamamasına şaşıyorum
Hayatımdaki en yakınımın bile ne kadar uzak olmasına ve kendini bana yakın hissetmesine şaşıyorum
Ve bunların tümüne şaşırdığıma çok şaşıyorum
İnsanlığımın sahtiyan tarihine bakıp
Her günün Osmanlı tarihine eş derinlikte geömesine şaşıyorum
Kim ki girmiş hayatıma saray entrikaları sökün etmiş ruhuma
Ben ikircikli bir hayatın yaşayanıyım
Geleni gideni çok ruhumun
Ama kalan olmadı ya ona şaşıyorum...

Hiç yorum yok: