Hakkımda

Fotoğrafım
Sesli kahkahalarıyla Sessizliğini örtmeye çalışan bi adamım... Kimi kimsesi çok olan, Geceleri kendi omzunda aglamaktan boğulan, Koşarken yorulmayan, Dururken geride kalan, En hüzünlü adamların en çok gülümseyenler olduğunu bilen Ve daima gülümseyen, Sıradan olmayacak kadar özel, Özeller arasında da en sıradanıyım işte… Ben benim… İyi ki de ben benim…

Instagram

22 Temmuz 2010 Perşembe

Hayattan bir gece çaldım ben...

Hayattan bir gece çaldım ben,
Tilkiyle uyuyup kurtla uyandım ben,
Çok hoş bir Rus tanıyıp,
Yeni coürafyalar gezdim ben,
Bilmediğim bir dilde konuşup,
Tanımadığım biriyle anlaştım ben,
Çok keyif alıp yabancılamadım ben,
Kimseyi özlemedim,
Kimseye alınmadım,
Kimseyle uğraşmadım ben,
Hayattan bir gece çaldım ben,
Felekten bir hayat çaldım,
Bir Rus,ia tüm Rusya'yı gezip,
Bir solukta bir hayat gördüm ben,
Bu gece çok içtim ben,
Tanımadığım nefesler soluyup,
Bilmediğim tenler tattım ben,
Bu gece bir Rus tanıdım ben,
İnsanlığın memlektsiz diyarlarında dolaşıp,
Ayakbasılmadık yerler aradım ben,
Hayattan bir gece çaldım ben....

Hiç yorum yok: