Hakkımda

Fotoğrafım
Sesli kahkahalarıyla Sessizliğini örtmeye çalışan bi adamım... Kimi kimsesi çok olan, Geceleri kendi omzunda aglamaktan boğulan, Koşarken yorulmayan, Dururken geride kalan, En hüzünlü adamların en çok gülümseyenler olduğunu bilen Ve daima gülümseyen, Sıradan olmayacak kadar özel, Özeller arasında da en sıradanıyım işte… Ben benim… İyi ki de ben benim…

Instagram

8 Haziran 2010 Salı


O kadar öfke var ki içimde

Kimi kimsesi olmayan çocuklar gibiyim

İsyanım kime bilmeden

Tutacak bir el yokken

Sevgi aranıyorum hiç olmayacak yerlerden

O kadar hazırım ki sevmeye

Biraz olsun sevilmeye

Parmaklarım bile utanıyor yazmaya

O kadar yalnızım ki

Öfke doluyum bütün insanlara

Nasıl bu kadar sevimsiz, kararsız, yapmacık olabiliyorsunuz?

Öğrenmenin bir yolu var mıdır acaba?

Bütün bu esrikliklere rağmen günaydın denebilir mi acaba?

Hayata?

O kadar öfke var ki içimde

Tüm yapmacıklara

Tüm insanlara

Neden -mış gibi yapmak

Kime neye isyan edeceğini bilmemek en kötüsü

Kimi zaman razı olup kaderine boyun bükersin

Kimi zaman ümitlenip yollara düşersin

Kimi zamanda şaşkın şaşkın gözlersin

Tükenir misin?

Hiç yorum yok: