Hakkımda

Fotoğrafım
Sesli kahkahalarıyla Sessizliğini örtmeye çalışan bi adamım... Kimi kimsesi çok olan, Geceleri kendi omzunda aglamaktan boğulan, Koşarken yorulmayan, Dururken geride kalan, En hüzünlü adamların en çok gülümseyenler olduğunu bilen Ve daima gülümseyen, Sıradan olmayacak kadar özel, Özeller arasında da en sıradanıyım işte… Ben benim… İyi ki de ben benim…

Instagram

6 Haziran 2010 Pazar

Istanbul - Bir nevi Ortaköy




Gözlerinde büyü var senin


7 tepenin en duygusalı Ortaköy


Hatırlananlardan daha çok belki de yaşanacaklar heyecanlandırıyor beni o şehirde


Her sokak bir ürperti


Her sokak bir şenlik


Özgürlük kadar tutsaklık da var mahallelerinde, dar sokaklarında


İstanbul 7tepe


Ama en duygusalı Ortaköy


Herşeye geçiş var oradan


Çocukluğa da yaşlılığa da


Dostlara da aileye de aşka da


O kadar çok yaşanmışlığın hemen arkasında biraz da umutlarla


Gözlerinde büyü var senin


7tepenin en duygusalı Ortaköy

Hiç yorum yok: